We ain't fashion designer, not even a tailor, our desire is just to make you as sweet as possible. Stay Sweet! HOW TO ORDER: send a Private Msg at our FB stating your... NAME: ADDRESS: NO PHONE: ITEM: COLOR: SIZE:

The Sweet Kurung!

Assalamualaikum, 


Hello ladies! Be aware! Your wardrobe might be full with sweetest kurung!
Hello guys! Be aware of your wallet too :)


Syukur alhamdulillah, atas kerjasama dan sokongan yang tidak putus dari keluarga dan rakan rakan, saya mendapat semangat untuk meneruskan cita-cita saya sejak kecil. Walaupun projek ini masih 'at a very preliminary' stage, saya berusaha untuk menjayakan nya. 


Iya! Ianya adalah projek kurung. Tapi ingat bukan kurung biasa. Ianya Sweet Kurung!

Saya tidak pernah bercita cita untuk menjadi fashion designer apatah lagi pereka terkenal. Cita-cita saya simple seperti gadis dan wanita lain. 
Untuk kelihatan Sweet!
Dengan berbaju Sweet! 
Pastinya Sweet berkurung !


Begitu juga dengan impian setiap orang untuk memiliki baju terkini dengan harga yang berpadanan. Ingatkan saya untuk menyederhanakan 'price range' kecuali memang baju tersebut memerlukan detailing yang tinggi.


InsyaAllah bila siap koleksi pertama saya nanti, saya akan update. Tunggu......

~The Sweet Kurung~

No comments:

Azza Azman